Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D55a27v46i94d 67A64d96l63e36r

11. 9. 2014 16:29

Jo, květy dýně jsou nádherný. Taky se mi tu rozlejzá všude a já jsem za to rád. :-) R^

0 0
možnosti

R^:-) Krásné! Kdysi jsem takhle zasadila pár semínek do kompostu. Když opustila kompost, vyšplhala se na garáž, protom na strom, co stál vedle. :-)

0 0
možnosti
Foto

Dokážu si představit...:-)děkuji...

1 0
možnosti
Foto

R^  Na obrázku to vypadá spíše jako dýně pižmová než malá dýně okrasná, ale když píšete okrasná, bude to okrasná. Také ráda pěstuji dýně, letos dva druhy pižmových, hokkaido a malé okrasné hybridy, šplhají se mi nejen po plotu, ale i hodně vysoko po stromech, je úžasné pozorovat zářivé žluté květy mezi větvemi jabloní.

0 0
možnosti
Foto

Na pytlíku se semínky bylo uvedeno, že se jedná o dýni okrasnou, a jelikož nejsem přes dýně až takový odborník, musím v tomto případě věřit prodejci;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 164
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1034x
Kulturní reportáže, psychologie, fotografie

www.hermuch.cz

Prodej fotoobrazů, vlastních i Vašich fotografií

Píši o kultuře a všem, co má dle mého názoru smysl, píši o každém, kdo za to stojí. Fotím vše co mě zaujme, běžné věci i makrofotografie - život pronikající pod povrch a detailům, které běžným okem nevidíme.

Život je divadlo, tak zkus to tak brát, jedinečná divadelní show, kde každý musí svoji roli hrát. Většina se drží své dané role, té, která mu do vínku byla dána, žije tak, aby postava byla společností akceptována. Náhle však přijde scéna, která v plánu a scénáři nebyla, jak uzpůsobit svoji roli, aby úsměv a duševní zdraví drama přežila?

Terapeutičtí Teddy králíci Sandeis

FB: Lucka Hermína Muchová

hermina.muchova@gmail.com