Cedník místo hlavy

Ráno vstanu, pocit mám, tu osobu v zrcadle…. odněkud povědomě… tu já přeci znám. Táhne se to celý den, lepší nevylézat vůbec z domu ven, kdybych alespoň věděla, jak jsem k tomu dospěla........

Ráno vstanu, pocit mám,

tu osobu v zrcadle….

odněkud povědomě…

tu já přeci znám.

Táhne se to celý den,

lepší nevylézat vůbec z domu ven,

kdybych alespoň věděla,

jak jsem k tomu dospěla,

včera jsem nic nepila,

tak kde jsem se tak zřídila?

Hlava mi to nebere,

hlavně vydržet přátelé,

pokud dnes také místo hlavy cedník máte,

hlavně vydržet a přežít dnešní den,

možná tento stav odnese,

snad již dnes v noci nový sen.

Máte-li pocit čehokoliv jiného místo hlavy,

použijte dnes raději jiné svaly……

Pěkný den všem čtenářům!

Autor: Hermína Muchová | úterý 29.9.2015 12:37 | karma článku: 7,90 | přečteno: 323x