Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pan Stanislav Zindulka patřil a patří stále k mým oblíbeným hercům. Dříve jsem jej registroval v pohádkách, až seriál ,,Vlak dětství a naděje " byla ukázkou jak herec dokáže nepříliš výraznou postavu dostat do popředí seriálu.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za milé ohlasy, jsem ráda, že jsem "správně vybrala" a alespoň některým z vás udělal článek radost. Zároveň doplňuji reakci, která mi přišla jinou cestou než zde přes komentáře, a která též za vše vypovídá (tímto děkuji M.V.)....

Jen pramálo lidí kteří si zaslouží naši úctu a obdiv, jako je pan Zindulka. Ti, co jsou nám prezentování jako V.I.P. mu nesahají ani po kotníky. Myšlenka " Lidé spolu přestali nejen rozmlouvat, ale přestali se i poslouchat. Nikoho dnes nezajímá a neposlouchá, co ten druhý říká, dělá ani co si myslí a stejně tak se změnila u lidí i určitá hierarchie hodnot." je bohužel memento pro další generace.

1 0
možnosti

Napsala jste to tak krásně, jak si tento Člověk a herec - pan Zindulka, zaslouží.

Díky!R^

0 0
možnosti
Foto

Díky za připomenutí tohoto herce, herce ze staré gardy, tedy z těch, co opravdu umí.R^

0 0
možnosti

Díky za zprostředkování nádherného rozhovoru s panem Zindulkou, s Panem Hercem. I přes displej PC na mne dýchla vůně krásné člověčiny...

Prostě: děkuji...

0 0
možnosti

Veliký dík za tento blog, pan Zindulka je úžasný herec.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS